Bied je klanten met e-fulfilment de beste bezorging én beleving bij een bestelling.
Ervaren jouw klanten al de beste beleving bij een online aankoop? Echt verschil maken bij de bezorging van een pakket doe je met persoonlijke communicatie en een unieke verpakking. Pondres focust zich op het verhogen van de klantbeleving, voor jou én je klanten. Wij helpen je in de optimalisatie van jouw webshop met een volledig en betrouwbaar e-fulfilmentproces.
Onze jarenlange kennis en ervaring op het gebied van logistiek en klantcommunicatie maken Pondres dé e-fulfilmentpartner voor elke webshop. Met 160 vaste medewerkers verwerken wij ruim 2 miljoen fulfilmentbestellingen per jaar en zorgen wij er elke dag voor dat consumenten hun bestelling tijdig en correct ontvangen.
Persoonlijke communicatie staat centraal, ook in de samenwerking met onze klanten. Zo heb jij als klant altijd contact met één vast team dat altijd volledig op de hoogte is van jouw proces. Bovendien heb je real-time inzicht en controle in de status en voortgang van je orders, en kijken we continu naar optimalisatiemogelijkheden. We nemen je het volledige proces uit handen, zodat jij je bezig kunt houden met jouw eigen business.
Klantbeleving is de belangrijkste reden dat een klant voor een webshop of merk kiest. Denk aan een snelle, correcte levering, duidelijke bestel- en verzendcommunicatie en een passende, milieuvriendelijke verpakking. Maar ook onderscheidend vermogen, bijvoorbeeld door personalisatie, speelt een grote rol in klantbeleving en daarmee loyaliteit. Daarom vormt klantbeleving de rode lijn in al onze (efulfilment) diensten.
Webshops die hun webshop logistiek outsourcen zijn voor een groot deel afhankelijk van hun e-fulfilmentleverancier. Vaak gaat het snel, efficiënt en goedkoop verzenden van een bestelling samen met een geautomatiseerd proces. Maar zodra er afwijking wenselijk is, wordt het maatwerk en dat is dan vaak niet mogelijk.
Pondres pleit juist voor maatwerk en maakt persoonlijk, uniek e-fulfillment mogelijk. Wij gaan voor een wauw-moment in het pakket en nog voordat de klant zijn bestelling heeft uitgepakt. Denk aan een aantrekkelijke verpakking of met in-pack communicatie om een vervolgaankoop te triggeren. Bekijk de mogelijkheden voor personalisatie.
Wij hebben de focus op een optimale klantbeleving én daarmee een snel en efficiënt proces. En dit maakt ons uniek in e-fulfilment logistiek. Wij begrijpen namelijk dat het belangrijk is om aan de verwachtingen van de consument te voldoen en deze misschien wel te overtreffen.
Pondres ontzorgt je in het volledige fulfilmentproces, tegen goede gunstige verzendtarieven. En minstens zo belangrijk: met persoonlijke en relevante communicatie. Voor een optimale klantbeleving, en zo behaal je meer klantloyaliteit, conversie en retentie. Wil je meer weten over een specifiek proces? Kies hieronder het procesonderdeel en we vertellen je er alles over.
Pondres ontzorgt je in het volledige fulfilmentproces, tegen goede gunstige verzendtarieven. En minstens zo belangrijk: met persoonlijke en relevante communicatie. Voor een optimale klantbeleving, en zo behaal je meer klantloyaliteit, conversie en retentie. Wil je meer weten over een specifiek proces? Kies hieronder het procesonderdeel en we vertellen je er alles over.
En we nemen snel contact met je op.
Wil je e-fulfilment uitbesteden of zit je nog met vragen? Neem gerust contact met mij op via info@pondres.nl of bel +31 88 949 41 00 en vraag naar Claudia. Ik help je graag!