In de afgelopen jaren is het winkelgedrag van veel mensen veranderd. Onze zoektocht naar ‘gewin, gemak en genot’ zijn al jaar en dag belangrijke drijfveren voor gedragsverandering. Het zit in onze aard dat we ons dagelijkse leven aangenamer én steeds vaker, ook een beetje duurzamer willen maken. Webwinkels en hun partners spelen hier een belangrijke rol in. Dankzij het gebruik van realtime data kunnen webwinkels, fulfilment centers en pakketbezorgers de hele waardeketen optimaliseren.
Dit paper bruist van de inspiratie en ideeën en staat vol met trends en ontwikkelingen. Grote kans dat je op zoek bent naar nieuwe kansen, dan komt dit paper op het goede moment. En is het aan de lezer om hierop in te spelen, de juiste keuzes te maken en bovenal ‘kansen te zien en kansen te pakken’.
Wil je weten hoe wij jouw klantcommunicatie naar een hoger niveau kunnen tillen? Neem gerust contact met ons op via info@pondres.nl of bel +31 88 949 41 00. Wij helpen je graag!