Bereik met omnichannel communicatie je klanten via hun favoriete kanaal.
Ieder mens is uniek, dus waarom jouw klantcommunicatie dan niet? Impactvolle communicatie vraagt om een persoonlijke benadering naar je klanten, afgestemd op individuele behoeften. Of het nu gaat om een marketinguiting zoals een direct mail of e-mailing, of een transactioneel document zoals een pensioenoverzicht, polis of factuur. Samen maken wij persoonlijke en relevante communicatie die jouw klanten raakt.
Klantdata bezit al waardevolle klantinformatie, door deze data te verrijken is perfecte real-time personalisatie mogelijk. Door goed datamanagement profiteer je van:
Pondres zorgt voor een verbeterde klantervaring met relevante, onderscheidende en persoonlijke contactmomenten via:
De ontvanger bepaalt hoe en via welk kanaal communicatie plaatsvindt. Wij zorgen voor het hele proces:
Het versturen van je communicatie moet natuurlijk snel, veilig en goed gebeuren, zowel fysiek als digitaal. Denk aan fysieke post of beveiligde e-mail, maar ook de berichten box, een digitale kluis, digitale facturatie of een digitale handtekening.
Wil je weten hoe wij jouw klantcommunicatie naar een hoger niveau kunnen tillen? Neem gerust contact met ons op via info@pondres.nl of bel +31 88 949 41 00. Wij helpen je graag!