Persoonlijk contact met klanten en medewerkers

Home > Persoonlijk contact met klanten en medewerkers

De coronacrisis is overal om ons heen en raakt ons allemaal. Mensen werken thuis, in aangepaste, vaak pittige situaties op locatie of helemaal niet meer. Er zijn zoveel verdrietige verhalen over mensen in sociale isolatie, mensen die ziek zijn, mensen die een dierbare verloren hebben. De behoefte aan persoonlijk contact en een lief gebaar is groter dan ooit. Om te krijgen, maar ook om te geven. Pondres zit daar als dienstverlener middenin en kan hier gelukkig een mooie bijdrage aan leveren. We delen graag wat hartverwarmende initiatieven.

Een persoonlijke kaart of gift

Al vroeg in de crisis stond Hallmark op met een speciale collectie ‘hart onder de riem’-kaarten, met als favoriet de ‘dikke kus door de brievenbus’. Ook nu steken ze een speciale doelgroep een hart onder de riem: kersverse ouders en hun naasten, die door corona de pasgeboren baby niet kunnen showen of bewonderen. Samen met Zwitsal schenkt Hallmark hen 10.000 gratis Zwitsalkaarten.

bPost biedt iedereen 10 gepersonaliseerde gratis kaarten aan, en PostNL en Hallmark stellen samen 100.000 gratis kaarten beschikbaar die ten goede komen aan de Ouderenbond. Ook de personeelsvereniging van PostNL gelooft – uiteraard – in de kracht van persoonlijke post. Om de leden in deze moeilijke tijd te steunen en waardering naar hen uit te spreken, krijgen alle leden een kortingscode om via Hallmark een gratis kaartje te sturen naar een geliefde of bekende. Allemaal mooie gebaren voor het zo onmisbare persoonlijke contact.

Naast kaarten worden er ook veel gifts gestuurd. Van cadeaubonnen tot paaspresentjes, van gepersonaliseerde chocoladerepen tot bloemen. In een tijd waarin anderhalve meter verder weg lijkt dan ooit, zijn er veel mogelijkheden om de afstand even heel klein te maken. Het is mooi om te zien hoeveel mensen en bedrijven hier iets mee willen doen.

Samen staan we sterker

In tijden van crisis is er veel direct, maar ook veel indirect leed. De huidige maatregelen maken bijvoorbeeld collecteren vrijwel onmogelijk. En ook grootschaligere inzamelingsevents worden geannuleerd of uitgesteld. Dit heeft grote gevolgen voor alle goede doelen, die afhankelijk zijn van hun donateurs en de opgehaalde bedragen.

Pondres werkt daarom hard aan de opzet van een gezamenlijke direct mail. Goede doelen kunnen zich daarin verenigen en met een eenvoudige QR-code hun donaties vragen – veilig via de brievenbus. Zo worden de kosten gedeeld, terwijl de doelgroep (want verenigd) enorm uitbreidt.

 

Neem contact op

Wil je weten hoe wij jouw klantcommunicatie naar een hoger niveau kunnen tillen? Neem gerust contact met ons op via info@pondres.nl of bel +31 88 949 41 00. Wij helpen je graag!

Claudia Vorstenbosch
Claudia Vorstenbosch
Sales Support
Neem contact op
Top linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram