De ISAE 3402 kwaliteitsnorm toont aan dat de dienstverlening van een serviceorganisatie kan worden vertrouwd. Als een serviceorganisatie aan klanten wil aantonen dat ze de interne bedrijfsprocessen op orde heeft, kan ze een ISAE 3402-audit laten uitvoeren. En Pondres heeft dat gedaan!
Organisaties besteden steeds meer bedrijfsprocessen uit aan serviceorganisaties. Bijvoorbeeld het beheer van rekencentra, de afhandeling van vragen via externe callcenters en het uitbesteden van gegevensverwerkende geautomatiseerde processen. Hierbij wordt erop vertrouwd dat de serviceorganisatie voldoende maatregelen heeft getroffen om een onverstoorde en betrouwbare dienstverlening te garanderen.
ISAE 3402 is een wereldwijd erkende kwaliteitsnorm voor uitbesteding. Het geeft antwoord op de vragen hoe Pondres als serviceorganisatie omgaat met:
Pondres heeft in 2017 Type I behaald. Vervolgens is het onderzoek voor Type II uitgevoerd over geheel 2018 en recent hebben we het rapport over 2019 ontvangen met een prima resultaat. Op 4 punten hebben we een aanbeveling gehad ter verbetering, die we ons zeker ter harte nemen en gaan aanpakken. Informatiebeveiliging is nooit klaar, en daarom maken wij ons er dagelijks sterk voor.
Wil je weten hoe wij jouw klantcommunicatie naar een hoger niveau kunnen tillen? Neem gerust contact met ons op via info@pondres.nl of bel +31 88 949 41 00. Wij helpen je graag!