DELA is een coöperatieve onderneming met de ambitie klanten de toekomst zo zorgelijk mogelijk tegemoet te laten zien. Dit ondersteunen zij door middel van financieel en praktisch advies, wat steeds meer digitaal zal verlopen. Uit een analyse bleek echter dat een aantal daarvoor benodigde gegevens onvoldoende aanwezig is in het huidige relatiebestand.
Samen met Pondres is een campagne uitgewerkt om deze klantdata te verrijken. Als eerste stap werd een pilot uitgevoerd op 60.000 adressen waarbij diverse verzend- en antwoordkanalen en inhoud werden getest. Relaties ontvingen een uitnodiging voor klantdataverrijking, waarop zij konden reageren via de post of via een door Pondres gebouwde website. De klantenservice van DELA was beschikbaar om eventuele vragen te beantwoorden.
Tegelijkertijd werd van het contactmoment gebruikgemaakt om de relatie te attenderen op een viertal proposities van DELA. Dat leverde een interessant aantal leads op die door het callcenter van DELA werden opgevolgd.
Wil je weten hoe wij jouw klantcommunicatie naar een hoger niveau kunnen tillen? Neem gerust contact met ons op via info@pondres.nl of bel +31 88 949 41 00. Wij helpen je graag!