
In de afgelopen maanden heb ik een goede relatie ontwikkeld met mijn PostNL-pakketbezorger. Ik zie

Klantloyaliteit ontstaat niet zomaar. Gemiddeld zijn er zeven contactmomenten nodig voordat iemand tot een aankoop

In veel dingen die ik doe ben ik gepassioneerd. Ik heb een prachtig gezin waar

Afgelopen zaterdag werd ik verrast met een mooie attentie van Nespresso. In een chique verpakking

Onze klanten helpen bij het realiseren van unieke en relevante klantcommunicatie, dat is wat wij

Na een geslaagde rondreis door China hadden we ons enthousiast opgegeven als gastgezin. Daarom stonden

Het is crisis thuis. Mijn vrouw voelt zich niet serieus genomen. 'Ik word misleid', riep

“Wat bedoelen jullie met het Wow-effect in fulfilment?” Dit was veruit de meest gestelde vraag

De wondere wereld van fulfilment Wanneer je me twee jaar geleden zou vragen of ik

Persoonlijke communicatie begint natuurlijk bij het aanspreken van de ontvanger met zijn of haar naam.