Is het belangrijk én persoonlijk? Verstuur het dan fysiek.

Steeds vaker kiezen dienstverleners voor online communicatie boodschappen richting hun klanten. Maar is dat in alle gevallen wel wenselijk?
Transactionele communicatie

Steeds vaker kiezen dienstverleners voor online communicatie boodschappen richting hun klanten.

Maar is dat in alle gevallen wel wenselijk? PostNL zocht het uit. 

PostNL heeft samen met Metrixlab onderzocht of fysieke post wenselijk is ten opzichte van de digitale variant en of het andere voordelen heeft voor de klant. Wat blijkt? Het merendeel van de consumenten vindt het prettig als belangrijke en persoonlijke berichten via fysieke post worden verstuurd.

Het onderzoek biedt tal van inzichten die je kan gebruiken om je klanten beter te bedienen. Het onderzoek is gratis te downloaden via onderstaande knop. Er zijn geen aanvullende gegevens voor vereist.

Bekijk het onderzoek

De belangrijkste conclusies

Conclusies onderzoek PostNL

Neem contact op

Wil je weten hoe wij jouw klantcommunicatie naar een hoger niveau kunnen tillen? Neem gerust contact met ons op via info@pondres.nl of bel +31 88 949 41 00. Wij helpen je graag!

Claudia Vorstenbosch
Claudia Vorstenbosch
Sales Support
Neem contact op
Top linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram