Een aantal weken geleden hebben wij vanuit Pondres ons eerste Customer Advisory Board georganiseerd met een vijftal van onze topklanten. De Customer Advisory Board is voor Pondres een belangrijk adviesorgaan. In deze meetings vragen wij onze klanten kritisch te zijn naar Pondres. Wat vinden ze goed aan onze dienstverlening, waar moeten we nog verbeteren en wat zijn gewenste innovaties? Dankzij hun feedback kunnen we nog beter inspelen op de huidige en toekomstige behoeftes van onze klanten.
De eerste sessie ging over de strategie van Pondres. We waren benieuwd wat de klanten hiervan vinden, waar ze verbeterpotentieel zien en wat onze positie is ten opzichte van concurrenten. De sessie heeft ons veel inzichten opgeleverd en vooral ook een nuchtere kijk op onze positie in de markt.
Regelmatig met klanten de tijd nemen voor feedback; ik raad het iedereen aan. Want wie weet er nu beter waar je doelgroep behoefte aan heeft dan iemand uit je doelgroep zelf? Bijkomend voordeel voor onze klanten is dat ze met ‘peers’ uit andere branches kennismaken en zo vruchtbare contacten opdoen.
Kortom, een sessie met veel leerpunten, waarbij essentieel is dat je keuzes maakt. En een van onze klanten zei het treffend: ‘Strategie is kiespijn’. We hopen op net zoveel scherpte en waardevolle tips tijdens de volgende Customer Advisory Board!
Wil je weten hoe wij jouw klantcommunicatie naar een hoger niveau kunnen tillen? Neem gerust contact met ons op via info@pondres.nl of bel +31 88 949 41 00. Wij helpen je graag!