Aandachtpakkers

Hoe ga je om met de steeds schaarser wordende aandacht van je doelgroep? Op welke manieren maak je nog écht contact? We gaan in gesprek met Duetz & Adam Brandstores over persoonlijke aandacht. En over de ideale marketingmix tussen online en offline middelen.

Hoe zet je je merk en wat je doet in de spotlight? Hoe laat je de persoonlijke aandacht die je je klanten biedt doorklinken in je marketing? Deze editie gaan we in gesprek met Duetz over het effect van aandacht. En over de rol die vormgeving daarbij speelt.“Persoonlijke aandacht en advies vormen de kern waar het bij ons om draait”, zegt Pim Duetz, Chief Digital & E-commerce. “Zonder aandacht voor de klant kun je niets verkopen. Die persoonlijke aandacht laten we ook steeds meer in onze marketing doorklinken. We kiezen voor direct mail als één van de ingrediënten van onze marketingmix, omdat we merken dat consumenten het prettig vinden om een boekje, kaart of poststuk van ons te krijgen.”

 

“Ik bemoei me actief met de vormgeving van onze direct mails. De vormgeving is ontzettend belangrijk. Het is in feite je handschrift, je DNA wat je laat zien aan klanten.”

 

“Je hoopt uiteindelijk dat als klanten een poststuk van je openmaken, ze daar een warm gevoel bij krijgen. Dat de direct mail de warme relatie die je met ze hebt, bevestigt. Dat ze denken ‘Laat ik weer eens een bezoekje brengen.’ En we zien dat het ook zo werkt. Als we een poststuk versturen, ligt onze omzet in de twee-drie weken erna 15 tot 20% hoger.”

Bron: PostNL

Neem contact op

Wil je weten hoe wij jouw klantcommunicatie naar een hoger niveau kunnen tillen? Neem gerust contact met ons op via info@pondres.nl of bel +31 88 949 41 00. Wij helpen je graag!

Claudia Vorstenbosch
Claudia Vorstenbosch
Sales Support
Neem contact op
Gepersonaliseerde A6 kortings- of cadeaubon
Top linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram