Met onze zes zekerheden bieden we jou verschillende beloften waar wij ons altijd aan zullen houden.
Persoonlijk contact vinden wij belangrijk, dit ervaar je in de eindeloze mogelijkheden van gepersonaliseerde communicatiemiddelen die wij bieden. Maar ook in het contact met jou als klant vinden wij persoonlijke betrokkenheid van groot belang. Samenwerken, luisteren naar elkaar om zo tot de beste oplossingen te komen die passen bij jouw vraagstuk.
Als klant bij Pondres werk je met een vast team dat elke dag met liefde voor het vak de vereiste aandacht besteed aan jouw vraagstukken en wensen . Zo maken we passende oplossingen om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn. Wij hebben hart voor ons werk en dit brengen we met passie over op elkaar. Commitment zit in ons DNA en komt tot uiting in alles wat we doen. We zijn niet snel tevreden, goed is niet altijd goed genoeg.
Als een klant bij ons aanklopt, heeft hij of zij een vraag. Soms glashelder, soms nog wat voorzichtig. Daarom gaan we met onze klanten in gesprek om erachter te komen waar ze echt behoefte aan hebben. Wat hen drijft en waar ze van dromen, maar ook wat ze spannend vinden. Zo komen we samen tot 'de vraag achter de vraag'.
Zodra we weten wat onze klant wil bereiken, gaan we aan de slag. We zijn zoveel mogelijk bij elke stap van het klantcommunicatieproces betrokken en helpen waar mogelijk. Bovendien houden we je als klant op de hoogte van de ontwikkelingen aan onze kant. Zodat ook jij zeker weet dat alles goed verloopt.
Zijn er vragen, aanpassingen, suggesties of ideeën? Dan gaan we samen in gesprek om uit te leggen, toe te passen, te overleggen of te brainstormen. Alles voor het beste eindresultaat en de beste klantbeleving; voor jou én jouw klant.
Wil je weten hoe wij jouw klantcommunicatie naar een hoger niveau kunnen tillen? Neem gerust contact met ons op via info@pondres.nl of bel +31 88 949 41 00. Wij helpen je graag!