Veel bedrijven zitten midden in hun digitale transformatie en zoeken naar (digitale) manieren om efficiënter en foutlozer te werken. Een goede oplossing is de digitale handtekening. Daarmee kan het gehele ondertekenproces online worden afgerond, van eenvoudige bestellingen tot formele documenten.
Zo realiseer je aanzienlijke besparingen in tijd, papier en kosten, bijvoorbeeld op het gebied van porti. Bovendien bied je je relaties een snelle, eenvoudige en veilige manier om een document digitaal rechtsgeldig te ondertekenen.
Wil je weten wat een digitale handtekening voor de processen in jouw organisatie kan betekenen? Download dan nu de gratis whitepaper, inclusief een handige checklist. Zo controleer je eenvoudig waaraan een degelijke oplossing voor een digitale handtekening moet voldoen.
Wil je weten hoe wij jouw klantcommunicatie naar een hoger niveau kunnen tillen? Neem gerust contact met ons op via info@pondres.nl of bel +31 88 949 41 00. Wij helpen je graag!