‘Gewoon’ fulfilment is het inpakken en versturen van één of meerdere artikelen die wij op voorraad hebben liggen voor een klant. Bij fulfilment+ doen we eigenlijk hetzelfde, maar dan aangevuld met één of meerdere gepersonaliseerd geprinte items. Denk aan een gepersonaliseerde wenskaart, een voucher, een giftcard of een sleeve. Het is een winnende combinatie van klantcommunicatie en fulfilment. Beide takken van dienstverlening vind je bij Pondres onder één dak en dat vult elkaar uitstekend aan. Echt een voorbeeld van 1+1=3!
Met fulfilment+ zijn de personalisatie mogelijkheden eindeloos, je kunt gerust spreken van hyperpersonalisatie. Door de ‘plus’ toe te voegen aan je order, maak je écht impact op de ontvanger en denken bestellers: ‘Wow, hier ga ik nog eens bestellen.’ De persoonlijke touch zorgt ervoor dat bedrijven zich onderscheiden waardoor hun klanten loyaal blijven. Bij Pondres regelen we dit van A tot Z.
Het aflevermoment van een bestelling is een ultieme mogelijkheid om klanten aan je te binden. Of om ze allereerst te bevestigen in hun juiste keuze om bij jou te bestellen. Daarnaast kun je tijdens het aflevermoment de besteller triggeren een vervolgaankoop te doen. Niet door een standaard doos te vullen met opvulmateriaal en een standaard verzendbon, maar juist door toegevoegde waarde te leveren met een mooie verpakking, persoonlijke aanbieding of simpelweg een blijk van waardering voor de aankoop. En als je het echt goed doet, zal de ontvanger nog een recensie achterlaten of je aanbevelen bij vrienden of kennissen.
Als projectmanager is het mijn rol om de verschillende afdelingen binnen Pondres mee te nemen in het hele denk- en inrichtingsproces en ervoor te zorgen dat de juiste dingen op het juiste moment worden gedaan, zodat we uiteindelijk een mooi en soepel lopend proces hebben draaien. Ik werk aan de generieke inrichting, maar ik ben ook verantwoordelijk voor een aantal onboardingstrajecten van nieuwe klanten. Zo draagt iedereen binnen Pondres op haar of zijn eigen manier bij aan de ‘plus’. Elke collega voelt zich persoonlijk betrokken bij het creëren van een extreem gepersonaliseerde klantbeleving.